søndag den 6. november 2011

De danske stjerner til DMA

Har lige set billederne fra den røde løber til årets DMA på MSN.starlounge.dk. Jeg vurderer ikke ofte de danske stjerner - der er simpelthen for mange jeans/t-shirt-looks eller Hellerup/Østerbro-MuntheplusSimonsen-looks, som ikke rigtig siger mig noget. Nedestående er de outfits, som dog fangede mit blik - på godt og ondt:

Desværre var der ikke navne under billederne, så jeg kan ikke lige huske hendes navn (hjælp mig gerne; Det er selvfølgelig Lucy Love! Tak AstridP), men hun ligner en mørk Robin og det er sku' ikke dårligt!

Jeg var vild med Clara Sofies pels i 'Når tiden går baglæns' og nu er jeg vild med hendes oversize-halskæde. Jeg er dog mindre vild med de mørke læber, som ælder hendes unødigt. Ved ikke lige hvad der sker for samuraien..

Falullah og ham der fik tæsk med en rød boksehandske - vidste ikke at de var kærester, men ved heller ikke meget om dansk gossip (amerikansk derimod - uha). Hendes indianer-inspirerede look, med frynser og knyttet bælte er så fint. Her fungerer de røde læber perfekt.

Et nyt dansk pigeband, der tænkte at tårer af sort eyeliner var cool. Det er det ikke.

Søs Bjerre: Bridesmaid gone crazy.

Uhyggeligt, sort og enkelt: niceness.

Aura du har lige fået virkelige gode anmeldelser for dit nye album - tillykke! Dette fordrer dog ikke, at du skal iføre dig mangefarvet Buffalos ( har stadig mareridt fra 1998 da ALLE drengene i min 1.g klasse var iført dem - gys!) med yderst uflatterende ' er-jeg-en-kort-eller-lang-jeg-ved-det-ikke'-kjole

3 kommentarer:

AstridP sagde ...

Det er Lucy Love på det første billede - hun er fandme sej <3

Aura ligner en joke på billedet her, men hendes performance var godt nok nice. og Buffalos, why oh why?!

Sine Smed sagde ...

Haha, lagde lige mærke til at samuraien har blå kondisko på. Way to go!

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja Astrid Lucy er super fed! Så ikke showet, men Aura er talentfuld - men har en spøjs stil. Godt for hende:)

He he ja Frk. Smed - han kører en cool stil. Østen møder vesten:)