tirsdag den 23. august 2011

Rihannas mange frisurer - nogle af dem!

Langt rødt Ariel-hår

Lys krøltop

Side-krøller på toppen

Grydehår

Den populære page

Krøllet page

Langt, brunt og krøllet

Kort og lige i øjnene

Rihanna har længe yndet knald rødt hår, og lige som vi har vænnet os til det, så går hun tilbage til lyst krøllet hår. Men det varer nok ikke længe, før hun skifter frisure igen. Rygtet på nettet lyder, at hun bruger 1 million dollars om året på sit hår, og ovenstående viser bare nogle af de forskellige resultater, som pengene er givet ud til.

3 kommentarer:

Sandra sagde ...

Jeg er mest vild med hendes hår, når det er farvet næsten sort eller helt sort.
Eller den korte til øjnene eller den populære page.

// Sandra

MissMuffin sagde ...

Jeg elsker Rihannas hår, men synes nu, at hun er aller-smukkest helt naturel som du viste den anden dag..
Selv har jeg haft flere af hendes korte frisurer, bare tilpasset skandinavisk (læs: tyndt) og afbleget hår:)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja Sandra det sorte hår er rigtig pænt til hende - især som kort.

MissMuffin - når det er længere syntes jeg også at det naturelle er pænset. Fedt at du leger sådan med dit hår - jeg er selv blevet kedelig med alderen (bare langt) - men før var det kort, sort, rødt lyst hehe:)