fredag den 16. juli 2010

January Jones' bukser

January Jones spiller forstadshustru/mor i serien Mad Men, som vist ikke er blevet så populær i Danmark, men som er blevet en meget stor serie i USA. Jeg så endda et afsnit af Oprah, som var dedikeret til serien.

Men mit fokus her lægger på Jones' brug af bukser - på den røde løber og på gaden. Om vinteren går jeg i bukser 90% af tiden, så jeg elsker at få inspiration til, hvordan man kan bære bukser.
De blå højtaljede bukser er fra YSL og de er virkelig smukke! De er sat sammen med en stormasket sort blondetop og en fed clutch.
Hverdagslooket er et par lækre mønstrede slaske busker sat sammen med en virkelig skøn sort top, som ligeledes har blondedetaljer på ærmerne. Og så en fantastisk taske - er nogle der mon kender mærket på tasken?
Jeg ser gerne mere til den smukke blondine!

Ingen kommentarer: