torsdag den 15. juli 2010

Color me blue!


Jeg har aldrig været en stor fan af blå - farven har bare aldrig rigtig sagt mig noget. Men der er kommet en ny blå på banen (okay den har altid været der, men I ved hvad jeg mener...) og jeg syntes, at den er spændende og interessant.
Især efter jeg så Blake Lively i rollen som Serena, i et par koboltblå capribukser, med en guld blazer, samt en smilende (endnu en trend: smil) Gywneth Paltrow på forsiden af Vogue i en skøn kjole i samme farve. Color me blue I'd say!

3 kommentarer:

KEA in the big apple sagde ...

synes også den er helt fantastisk den farve. Er også helt vil med YSL's ring i næsten samme farve (;

Sl sagde ...

Fed farve til sunkissed hud! ♥ it. Den klæder også Gwyneth helt vildt godt.

www.modebloggen.dk

Sidsel/modeogmyter sagde ...

AK: Jeg har ikke set YSL ringen i den farve, men kan levede forestille mig hvor smuk den må være!

SL: Ja nemlig! Ja er også mest vild med farven til Gwyneth - virkelig en lækker forside!