søndag den 6. juni 2010

Ugens HOT or NOT

HOT:
Jeg har set Rachel Bilson i én film og hun spillede virkelig dårligt, men tilgengæld falder hendes stil lige i min smag. De små løse shorts er super cute, og de er perfekt sat sammen med en blomstret top, hvis beige farve bliver ekkoet i de chunky beige sandaler. Og i hånden har hun en sort/beige stribet cardigan, som ville se så lækker ud til outfittet.


NOT:
"Disco Tango ala Carte..." Yep jeg tror at Lindsay Lohan har fundet sin indre diskodronning frem og hvilken dronning! Buksedragt, palietter i flere farver, fake blondt hår i lange baner og mon vi ser et par plexiglas plateausko under de der vidde bukseben? Åh Lindsay du prøver virkeligt, men du fejler ligeså hårdt som du prøver.

SO-SO:
Jeg giver en so-so til Christina Aguilera, fordi jeg frygtede at hun ville ligne en "2 cent hore" hvis hun fortsatte looket fra hendes video "Not myself Tonight", men heldigvis er hun ikke gået den rute.
Øverste del af looket syntes jeg faktisk er ret lækkert til Christina - 50'er pin-up håret og de røde læber klæder hende rigtig godt og den let bondage-inspirerede top er forførende, men ikke trashy.
Tilgengæld er underdelen en katastrofe af dimensioner. At ligne en påfugl er ikke altid godt Christina. Og slet ikke sat sammen med store kæder - det er altså en virkelig mærkelig kombination.


NOT:
Ligesom Keri Hilsons musikkarriere er dette outfit næsten en succes, og så alligevel ikke.
På plussiden finder vi bustier-toppen og de fede halskæder.
På minussiden er det to-tonede hår, kasketten som ingen steder hører til i dette outfit, de korte haremsbukser, som hører til på stranden og ikke på den røde løber og skoene er jeg heller ikke en fan af.
Hun er så smuk og har en fantastisk figur, men hun ender altid med at se så ordinær ud - hun mangler ligesom en wow-faktor. Jeg tror at hun har det i sig, så jeg vil holde øje med hende. Vil nemlig gerne sætte hende på hot-listen en dag - måske den dag hun får et rigtig hit.

Ingen kommentarer: