tirsdag den 8. juni 2010

Se min kjole, den er gul som solen..





Gul er en virkelig svær farve at bære, da den skal passe til ens teint perfekt, så man ikke ender med at se gusten ud. Men det er nu dejligt at se en anderledes farve på den røde løber her til sommer, end de sædvanlige sort, hvide og røde. Scarlett Johansson og Whitney Port bærer gul rigtig smukt i form af nogle tætsiddende bodycon kjoler. Begge piger har gyldent hår og teint, som matcher den gule farve i deres kjoler perfekt.
Modellen Daisy Lowe skiller sig lidt ud med hendes mørke hår og sortprikkede gule kjole. Farven er lidt mørkere og passer derfor til hendes teint. Hendes look er lidt mere quirky og legende end Hollywood-pigerne, men det gør bestemt ikke den gule kjole mindre fed.

8 kommentarer:

Ann-Sophie sagde ...

Jeg er en fan af solskinsfarven!

Men nuancen er alfa og omega. Selv er jeg overbevist om at jeg ville se syg ud, hvis jeg gik i neonversionen.

Pixels og Poesi sagde ...

Jeg synes Daisy og Whitney bærer farven rigtig godt (men hvad sker der for Daisy's sko? :b)

synes dog ikke farven er god til Scarlett. Det kunne have været langt værre, men synes bare ikke den gør det vilde for hende. og så er hendes bryst da ved at hoppe ud :D

Sartre sagde ...

wow, jeg er vild med whitneys kjole!

Lea sagde ...

Juhuu gul! :)
Faktisk så er det første gang jeg ser noget på Whitney, som jeg ikke bryder mig om (med undtagelse af farven), men Daisy og Scarlett er smukke! Kunne godt tænke mig at Scarlett snart lavede en ny film, så man kunne se hende in action.

Quyen sagde ...

Årh, gul er bare en fantastisk farve, når den kan bæres! :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ann-Sofie: Nej jeg har heller ikke selv turde kaste mig ud i farven - endnu:)

BetinApple: Jeg valgte ikke at nævne Daisys sko - for de er ikke kønne! Og hvornår er Scarletts bryster ikke ved at falde ud haha:D

Siimone: Ja den sidder godt på hende - ud over at det ene bryst vist er på flugt:)

Lea: Ja sidste film hun var med i var Ironman - har dog ikke selv set den. Hun er ret god i Woody Allans film.

Quyen: Ja gul kan være ret skøn, især om sommeren!

Lea sagde ...

Bahahaha var hun med i Ironman?? Det vidste jeg ikke engang :p
That's a movie I won't be watching hahaha.
Men ja, hun er genial i Woody Allens film (han er jo verdens største geni!)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Jo jo hun er gået over i action-genreren. Måske en pause fra neurotiske Woody Allen:D Men hun er jo hans nye muse, så jeg tror ikke at hun har lavet den sidste Woody Allan film...