torsdag den 13. maj 2010

Interessante kjoler fra Cannes

De tre nedestående kjoler fra Cannes fangede mit blik, som de klart mest interessante. Der var selvfølgelig også en masse klassisk smukke kjoler på fx. Eva Longoria og Kate Beckinsale, men "been there done that". Nææ disse tre kjoler er mere spændende, så lad os se nærmere på dem:

Den kinesiske skuespiller Fan Bing Bing var iklædt denne iøjenfaldende kjole med klassisk kinesisk drageprint og klare farver. Det ligner at hun har taget en kinesisk pocelænsvase og transformeret den om til en kjole.
Personligt syntes jeg at den er fantastisk smuk og formen er perfekt til hende. Eneste minus er den ene lidt for store skulder, men det ser jeg næsten ikke, pga. af de smukke farver.

Selma Hayek og Gucci couture kjoler er et 'match made in heaven'! Hendes eksotiske udseende og kurvede krop passer til det italienske snit, som syder af femme fatale. Kjolen har et perfekt snit til hendes figur og og har smukke designdetaljer omkring hendes skuldre. Og vigtigst af alt: hun bærer kjolen og ikke omvendt.

Åhh Cate Blanchett OG Alexander McQueen samlet i ét billede - suk. Cate er den majestætiske dronning af den røde løber og McQueen er den afdøde konge af modedesign - behøver jeg at sige mere?

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Wauw, wauw, wauw!
Min favoritkjole er helt sikkert den øveste! Farverne, printet, snittet er perfekt!

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Jeg blev også helt fanget af den kjole da jeg kiggede billederne igennem fra Cannes og måtte vise den, selvom skuespilleren er ukendt (for mig ihvertfald) - skønt at se noget anderledes på den røde løber!