mandag den 11. januar 2010

Ugens HOT or NOT

HOT:
Lad os starte ud med lidt øjenguf: Diane Kruger. Lige som man troede, at vi havde fået nok af at se storbarmede hårekstention-plagede Hollywood starletter (jeg taler til Heidi og Kim) i Herve Leger, kommer Diana og slår dem alle af banen. Endda i en hvid Herve Leger. Men hun ser bare skøn og sofistikeret ud, med løst halvpjusket hår og gladiatorsandaler (som jeg ligeledes troede jeg var træt af at se på - men nej). Mummelium..

NOT:
Vigtigste af alle tøj regler: pasform, pasform og atter pasform. Hvis du ikke længere har brysterne til det, så lad vær. Hele denne kjoles overdel er for overgjort og detaljeret, og det hjælper ikke med den enormt dybe udskæring -til en kvinde i fyrrene.

NOT:
Nu har Britney aldrig været særlig stilbevidst (host host mildt sagt), men det overrasker mig alligevel gang på gang, hvordan man kan have mange penge og stadig have lidt stil.
Delene af sættet kunne måske bruges i en anden sammenhæng, som læderjakken eller de slidte jeans. Men turkisfarvet top- slidt jeansvask-rødt læder-kondisko - sat sammen. Nej, nej, nej. Værst af alt må dog være det frygtelige hår. Hvorfor ikke bare droppe det falske hår og få en sød korthårsfrisure - please Britney!

SO-SO:
Whitney Port kanaliserer her en Old- Glamour- Hollywood i 1940'erne- stil og det fungerer rigtig fint. Især håret, sminken og den fine hvide kjole med blondedetaljen er lige i vinken. Dog er jeg ikke helt vild med længden - som dog er tidstypisk for 40'erne- men som jeg syntes er for gammeldags til sådan en ung kvinde. Ligeledes gaber jeg højlydt over skoene - her kunne hun virkeligt gøre looket mere opdateret med et par lækre besmykkede eller diskret farvede sko.

Ingen kommentarer: