søndag den 17. januar 2010

Inspiration: 'Sex and The City' - sjov og ballade.

Sex and the City fra første sæson (venstre top) til sidste sæson (nederst til højre) - ét look fra hver af de seks sæsoner.

Min veninde har lånt hele 'Sex and the City' samlingen, og derfor har jeg brugt meget af sidste og denne weekend, med at pleje mine tømmermænd med Carrie og tøserne (både min veninde og jeg er single, og vi kan nikke grinene genkendene til SÅ mange af deres oplevelser og diskussioner).

Men jeg havde næsten glemt, hvor FEDT Carrie hun er klædt i serien (hvordan kunne jeg det?!), og man får sådan lyst til at tømme sit klædeskab, og sætte det hele sammen på nye måder. Carrie er nemlig ikke konventionel og hun klæder sig ikke kun ud fra trends, men ud fra personlighed. Derfor er hendes outfits, her 10 år efter, stadig super cool, sjove og inspirerende.

Til foråret og sommeren vil jeg bestemt klæde mig i mange flere farver (ikke kun sort, sort, sort) og bruge masser af mønstre og assesories. Tror allerede at jeg i næste weekend, vil tage alle mine perlekæder på, sammen med en skull t-shirt og blazer - mix it up a little!

Ingen kommentarer: