fredag den 15. januar 2010

Ekstrem høje støvler: Ja og Nej


Ekstem høje støvler der går hele vejen op ad benet er en trend på den røde løber, men ikke alle udfører looket optimalt. Både Diane Kruger og Blake Lively starter godt ud. De har iført sig nedtonet beklædningsdele til de høje støvler, og sat håret op i en diskret frisure. Man skal nemlig ikke ligne Julia Roberts i 'Pretty Women'.

Men derefter slår Diane Kruger Blake Lively med mange point. Blake har iført sig støvler fra Stella McCartney, men desværre er resten af outfittet ikke fra McCartney. Den hvide almindelig skjorte, med den almindelig blazer, gør de seje støvler helt ordinære. Med de stramme støvler burde skjorten og blazeren i det mindste være oversize, for at skabe den rette balance.

Diane Kruger derimod har iført sig en lækker Karl Lagerfeld kjole til hendes støvler- som med de store ærmer og pufnederdelseffekt, skaber en perfekt balance til de høje støvler. How to do it right, I'd say!

2 kommentarer:

CHARLOTTE sagde ...

Hej Sidsel! God analyse af de to outfits - selvom jeg synes Blake rocker sine støvler, må jeg nok give dig ret i, at Diane er endnu sejere.
Se evt:
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=2195256969824129017&postID=8144371205056627624

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Hej Charlotte!
Jeg giver dig fuldstændig ret i din kommentar på linket. Det gode ved blogs er den personlige vinkel (selvom mange nogengange har samme vinkel:-))
Jeg valgte nemlig ikke Rihanna som eksempel, da hun er god til at bruge nye trends- men bare mange af dem på i samme outfit.
Jeg har meget kendis-mode på min blog, simpelhen fordi jeg altid har syntes, at det har været sjovt at snakke og diskutere om - og en blog er jo ens personlige interesse til skue:-)