mandag den 24. november 2014

2x Beyoncé


Beyonce udgav i weekenden en video til hendes nye single 7/11. 

Umiddelbar ikke en sang eller video jeg er helt vild med (måske efter et par lytninger jeg kommer dertil som med 'Drunk in Love'). 

Men det interessante er videoen, som er produceret som en slags hjemmevideo, hun har filmet med hendes dansere på turné samt hjemme hos Beyoncé selv (eller det skal det ligne). Og det som jeg lagde allermest mærke til i denne ' jeg-er-lige-som-jer-video er RODET. 

Hvilket betyder jeg har noget tilfælles med Beyoncé! Yep er lidt af et rodehovedet (rydder op hver weekend og roder langsom til hele uge og så forfra - er jeg den eneste?).

Hun har også udgivet en anden sang (uden video) som jeg er meget mere vild med: "Ring off". 

Den handler tydeligvis om hendes mor, som er blevet skilt fra faderen efter at han blev fanget i et årelangt utroskab (elskerinde fødte endda hans barn) og dette er Beyoncés "you go mom" sang. Nogle prøver at tolke sangen til at Beyoncé er på vej væk fra Jay Z, men moderens stemme kan høres til sidst i sangen, så det handler nok om hende.


Ingen kommentarer: