søndag den 3. august 2014

Project Runway sæson 13

Så er min ynglings reality-tv-serie tilbage - Project Runway. Og sæsonen starter stærkt ud med en meget nervøs kinesisk pige, en goth pige, en homoseksuel mand med meget korte shorts, en etnisk designer med tvivlsom smag og en tidligere deltager.

Jeg vil selvfølgelig ikke afsløre for meget i dette indlæg  - andet end jeg slet ikke er enig med vinderen af første afsnit. Tjek selv den nye sæson ud på jeres foretrukne streaming-site fx. http://watchseries.lt/serie/project_runway/.

Dog savner jeg stadig Micheal Kors uendelig meget, så her er en samling af hans bedste udtryk fra de sæsoner, han deltog i programmet som: "It's like Comme de Gargon going to the Armish country" eller "Crazy disco turkey"


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er så enig, total ynglings reality TV.

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja ikke! :)

p.s tak fordi du stadig læser med til trods for det meget svingende antal indlæg:-)

Anonym sagde ...

Selv tak for sjove indlæg :-)