onsdag den 23. april 2014

Hvor er du nu Avril Lavigne?


Det lykkedes for Miley Cyrus.

At få hendes teenage-fanbase til at vokse sammen med hende. Miley er i 20'erne nu og hendes fans fra Hanna Montana perioden følger hende stadig (de er selv blevet voksne), ja hun har endda formået at få flere målgrupper med. Avril Lavigne derimod. 

Avril havde et kæmpe hit med Skater Boi for 12 år siden. Ja jeg var stadig en teenager og syntes hendes skater-attitude var ret sej. Ikke så meget mere. Avrils fans har nemlig ikke vokset med hende og hun prøver stadig at appellere til de helt unge, med samme 'sound' som Skater Boi. Se bare hendes nyeste video for singlen "Hello Kitty" (så kun selv 40 sek. af videoen og så måtte jeg slukke), hvor hun synger om at være høj på slik ("Like a fat kid on a pack of Smarties"). Mon den aldersgruppe som er vild med Barbiepink, slik og Hello Kitty kan identificere sig med en 27-årig, som har været gift to gange? Eller er der måske noget galt med hele den måde Avril håndterer sin karrierer og image? Just a thought.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hahahaha det er dog den værste video længe! Du er ikke gået glip af noget da du slukkede ved de 40 sekundet. Det skulle da lige være verdens mest anstrengte smil omkring 2 min inde i filmen :-)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Hej! Ja ikke - jeg var også ret chokeret og alt den hæselighed jeg så i løbet af de 40 sek. Lyder som om jeg gik glip af nogle godter af anstregte smil (måske ved hun godt at det ikke er helt godt?), så jeg må næsten lige se den færdig:-D

ARTbyMAJOR sagde ...

wooow, hvor er det akavet og pinligt! Den er wrong på så mange planer!

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Når anstrengt, akavet og pinligt er de ord som beskriver ens musikvideo så er man vist ikke helt på rette spor. Hun var kæmpe stor for 10 år siden og nu er hun kæmpe pinlig - mest fordi hun ikke virker til at have nogen som helst selvindsigt, men bare fortsætter som hun plejer.