torsdag den 24. april 2014

Hit med den!

Jennifer Lopez's American Idol Bronze Lanvin Shirt, Vivienne Westwood Skirt, and Brown Brian Atwood Sandals

Jeg vil utrolig gerne have Jennifer Lopez' hudplejerutine hemmeligheder. Er det ansigtsmasker med frugtsyre? Bruger hun tonic? Får hun laserbehandlinger? Hvad, hvad, hvad? Jeg er glad for min hud, som den er nu og jeg passer den dagligt med solcreme (Cityblock 40 fra Clinique anbefales herfra!), men jeg vil gerne have, at den ser ligesådan ud om 10 år, når jeg er på Lopez' alder. Og det vil den ikke gøre, men mindre jeg får fingre i hendes hemmelig... 

Derudover syntes jeg, at bronzeskjorten fra Lanvin er fantastisk til hendes lantinamerikanske glød, men det ødelægges lidt ved at tilsætte en metallisk nederdel fra Vivienne Westwood.  Men det er jo Jenny From The Block, så det skal være glam-på-glam.

Ingen kommentarer: