torsdag den 13. marts 2014

De kendtes magt er stor

At kendisser kan skabe brandværdi og hype omkring brands er ingen hemmelighed, men nogengange kan det alligevel overraske hvor stor "magt" de kendte egentligt kan have. Til dette års Oscar uddeling var det ikke kun mobiltelefoner som blev brandet, men ligeledes en læbepromade. Dette var (vist nok) ikke planlagt som selfie'en var. Da der skulle indsamles drikkepenge for pizzaerne, som blev uddelt af Ellen Degeneres, lagde Oscarvinderen og den mest elskede stjerne lige nu, Lupita Nyong'o, hendes læbebalsam ned i hatten, hvortil Ellen proklamerede " Lupita's lip balm! That's worth something!" og lagde den ned i egen lomme.

Buying frenzy: Lupita Nyong'o, pictured at Sunday night's Oscars, sparked a social media flurry and the Clarins $24 lip balm quickly sold out in stores, though it is still available online

Efterfølgende gik internettet i gang med at finde ud af hvilken læbepromade, stjernen Lupita bruger og kort blev det heftigt del på Twitter, at det var en læbepromade fra Clarins og kort efter var den udsolgt overalt!

En anden historie om de kendtes magnitisering på folk er, at der for første gang i 3 år sælges flere læbestifts i farven nude end i rød. Dette blev af  online magasinet The Cut tildelt Kim Kardashians nyelige make-under, som hun har undergået, efter hun er blevet mor. Dem der følger med i KUWK ved hvad der tales om. Hun går nu meget i hvid og beige og helt nude make-up. Dog mente flere i kommentarfeltet, at trenden ikke kun var pga. Kim, men at mange kendisser går med nude læbestift.

Kim med nude læber, som muligvis har inspireret mange til at købe en nude læbestift:
Kim Kardashian - Front Row at the Stephane Rolland Show

Hele moderjord-looket holdt dog ikke længe og til seneste røde løber, så Kim således ud:
Kim Kardashian - Elton John AIDS Foundation Oscar Viewing Party — Part 6
Masse af rød læbestift igen.

Ingen kommentarer: