onsdag den 12. februar 2014

Metalic Maniac









Ifølge Style.coms Trend Report for forår 2014 er metalliske stoffer igen-igen en trend og stjernerne har allerede kastet sig over looket. Med større eller mindre succes. 

Cate Blanchetts Prada kjole ligner at hun er pakket ind i Frazermint chokolade papir. Diane Kruger ser skøn ud i Chanel, men jeg ville ønske, at nederdelen var en del kortere. Ved godt denne længde er 'the new lenght' men jeg syntes, at det bliver en smule konet.
 Luptia Nyong'o mørke teint er meget smuk op imod guldkjolen fra Valentino og Naomi Watts kan faktisk bære den holgrafiske kjole fra Givenchy tiltrods for dens meget skinnede udtryk, som ville se tacky ud på mange andre mindre stilfulde stjerner (Kim host host).

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om den trend - men bærer det - dét kan de. Er helt enig i din vurdering omkring den holografiske kjole (læs: Kim) :-)

http://passionsforebay.blogspot.dk

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Nej jeg vil også passe på med at kaste mig ud i looket uden meget omtanke - vi er jo ikke alle superstjerner ha ha:-)