mandag den 6. januar 2014

Eat A Chickpee Soup


Gwyneth Paltrow - Gwyneth Paltrow Leaves LA



Okay som sikkert mange af jer, så har jeg startet en nytårs-diæt. Eller mere - spis sundere og træn mere. Så mindre junkfood, sukker og - det sværeste- alkohol (min søster kalder alkohol for 'flydende kalorier' - ugh...) Jeg elsker et godt glas rødvin - eller fire - fredag og lørdag. Nå men Hollywoods største helsefreak (og det siger ikke så lidt) er Gwyneth Paltrow. Hun har faktisk startet sit eget livsstilsfirma med hjemmesiden Goop, hvor man får "gode" helse, mad, trænings og stiltips. Vi snakker bl.a. kashmeretæpper til flere tusinde kroner og alt skal være økologisk - Gwyneth er i amerikanske medier blevet kritiseret for at promovere en livsstil, som er fuldstændig økonomisk uopnåelig for de fleste.

Jeg faldt lige over årets første indlæg på Goop, som selvfølgelig handler om detox. Og det er helt sindsygt - jeg ville hensygne langsomt, hvis jeg skulle leve af hendes kostråd. Hun starter med at skrive, at man skal leve uden: dairy, gluten, shellfish, anything processed (including all soy products), nightshades (potatoes, tomatoes, peppers and eggplant), condiments, sugar, alcohol, caffeine and soda.
Så tomater og peberfrugter er udelukket...SÅ usunde fødevare, det er klart. Og så giver hun en uges madplan som bl.a. betyder, at man skal spise ovenstående suppe som er bouillon og kikærter. Mums siger jeg bare - sikkert dejligt mættenede... nå, men hvis du gerne vil have en krop som Gwyneth, så tjek hendes detoxkur ud her.

Ingen kommentarer: