søndag den 22. december 2013

The Story Of Beyoncé's Visuel Album


Som de fleste af jer nok ved, har Beyoncé udgivet et nyt album. Uden nogen før-promotion og uden at nogle vidste noget - hvilket er MEGET usædvanligt i  musikbranchen. Hun udgav 14 sange med 17 videoer på een gang - hvilket meget imponerede, da hun samtidigt havde en ny baby og var på verdens turné. Yep hun er The Queen B.  

Hun udgav albummet pludseligt på Itunes og hele Internettet eksploderede af begejstring. Mange andre kendisser viste deres respekt igennem twitter - som Katy Perrys ovenstående tweet.



Beyoncé postede selv ovenstående video på hendes Facebook - hvor 4 kvinder diskuterer sæsonafslutningen af tv-serien Scandal (virkelig fed serie forresten) på Skype og pludselig opdager de, at Beyoncé har udgivet et album. Deres reaktion er ret sjov.


 



Man skal købe albummet for at se vidoerne lavet til hver sang, men man kan se 30 sekunders 'teaser' videoer, og jeg har set dem flere gange nu og for første gang i laaaaang tid, har jeg lyst til at købe et album. Ovenstående videoer har fanget min opmærksomhed mest og jeg glæder mig til at de bliver frigivet (Flawless, Mine ft. Drake og Yoncé)). Jeg er vist ikke den eneste som er begejstret, da albummet solgte over 1/2 million eksemplarer på 3 dage.

Se resten af pre-view videoerne her.

Se hele videoen til Grown Woman her og hele videoen til Drunk In Love her.


God søndag!

Ingen kommentarer: