mandag den 21. januar 2013

Blogs Blogs Everywhere!

Der er ikke rigtig noget interessant i dag på kendisfronten, så tænkte at jeg lige ville lave en liste over mine mest læste blogs (udover Elin Kling og Columbine Smille, som jeg allerede har nævnt en del gange) Måske bliver I inspireret til at læse en blog, I ikke kender...


Norsk tandlæge som blogger med en super lækker stil A Portable Package

Snow swag

Fransk skønhed som arbejder ved Net-a-Porter, som ud over  at have en god stil, også skriver gode indlæg om mode (ikke personligt, det interesserer mig ikke) - hun skriver bloggen


 

Italiensk blogger som på fineste vis hver dag trevler alle blogs igennem og opsummere trends - 

Norsk skønhed som er blevet gravid, men som stadig rocker en cool stil - Northern Light


Vi skal også have en skandinavisk Barbie på listen. Anglica Blick skriver ret personligt om sine nedture, men mest har hun mange close-ups af sit smukke ansigt, så der er en interessant kontrast (på billederne virker hun meget glad for sig selv, men teksten siger noget andet) - hun er en skøn modeblogger, da hun leger meget med sin stil - bloggen Anglica Blick

IMG_1676
Den danske blog som inspirerer mig mest, rent stilmæssigt, er Pernille Teisbæks blog

2 kommentarer:

StyleStories sagde ...

Hvor er hun skøn hende tandlægen! Kendte hende ikke, så tak for tip!

Da jeg lige bladrede de første par sider igennem hendes blog, så jeg at hun også har den sort/hvide jakke, som to af de andre bloggere du viser har på, hehe. Sjovt som en ting kan florere helt vildt på blogs :-)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja ikke - godt at du fandt en blog du ikke kendte:) Ja jeg så godt da jeg havde lagt billederne op at de havde samme jakke på og nu ogsp tandlægen! De der trend-items sker bare automatisk og det er ret sjovt at spotte:)