lørdag den 8. december 2012

One Night Two Looks


Filmen Les Miserable med Hugh Jackman og Anne Hathaway har haft verdenspremiere, og begge stjerner har fået stor ros for deres præstationer i filmen. Jeg har glædet mig til at se Anne på den røde løber (og forventede øjeblikke som dette her), men desværre skuffede hun til den første premiere i London. Hun var iført Givenchy Couture og jeg er lidt splittet. Den sidder flot over hofterene og det perlebesatte stof er meget smukt. Men jeg er altså ikke solgt på udskæringen og flagremuseærmerne. Men jeg roser hende for at prøve et anderledes look, som ikke er en sikker nude glitrende Elie Sab kjole.

Anne Hathaway - Amanda Seyfried, Anne Hathway and Samantha Barks on the red carpet for the 'Les Miserables' World premiere at Odeon Leicester Square in London
Anne Hathaway - Celebs at the 'Les Mis' After Party

Looket til efterfesten var derimod super elegant. Silkekappen med militærdetaljen på skulderen er smuk  - dog ikke anvendelig andre steder end på den røde løber. Til begge looks var hendes korte pixifrisure super cute - det klæder hendes ansigt, at frisuren er blevet en smule længere.

Ingen kommentarer: