torsdag den 20. december 2012

Can I Wear That?

Jessica Alba keeps her head down as she is spotted out and about in Los Angeles, California on December 19th, 2012.
2 af mine ynglings bloggere har for nyligt vist sig i et par halvløse brofriend jeans (Elin Kling - se her og Camille Over The Rainbow - se her) og nu har jeg ligeledes spottet Jessica Alba i denne type denim - som jeg er sikker på bliver populært til forår/sommer. Spørgsmålet er, om man skal have små tynde str. 34 lår for at bære dem? Da baggy-jeans var populære for nogle år siden købte jeg et par dyre Levis, som gjorde min røv alt for bred, men jeg er altså virkelig hooked på denne style. Men jeg er ret meget i tvivl. Nogen gange kan kan man blive helt forelsket i en trend, men må bare acceptere, at man ikke har kropstypen til at bære den...som f.eks. chinos og heldragter.

Ingen kommentarer: