tirsdag den 21. februar 2012

Samme show - nyt look

Kan I huske sidste år, hvor Kate Bosworth ankom til Burberry modeshowet i et todelt beige lædersæt med nitter (se her)? Her et år efter, er Kate igen til Burberry-showet og man kan virkelig se, hvordan moden har ændret sig fra "rå rock-chick" til "elegant lady-like". Kate er iført samme pasform - pencilskirt og top, men denne gang i er pencilskirtet i uld og knælang og toppen er en skøn sweater med et uglemønster (cute!). Ja Mad Men/ Pan Am -looket bliver hot-hot-hot til foråret.

2 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

Lad os nu se :) 50'er looket blev spået som det helt store allerede til AW10 og jeg synes stadig ikke vi har set et rigtigt "gennembrud", således at det ses på gadeplan. Synes sjældent jeg ser andet end skulpturelle sko og oversize ude i den virkelige verden. Det skulle da lige være et enkelt midiskirt ved lejlighed, men ikke nok til at jeg vil kalde det den førende trend.

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Nej det tager noget tid før en overordnet trend slår igennem - og ofte sker det slet ikke! Måske fordi jeg selv lige har investeret i en højtaljet nederdel og et smalt bælte og en tynd cardigan at jeg føler at trenden er 'slået igennem' - nok bare i mit klædeskab:)