tirsdag den 6. december 2011

Lana Del Rey og Prada?



For flere måneder siden præsenterede min gode veninde Jasmina (Fra All is Fashion) mig for indie sangerinden Lana Del Rey. Jeg var hooked og det er resten af musikverdenen også - lyt bare til hendes skønne sang "Blue Jeans" (sangen som bliver spillet pt. på MTV er "Video Games) Og ud over musikken lægger man straks mærke til er hendes utrolig smukke ydre. Nu har mode online-communitiet Fashin lavet en falsk Prada-reklame med hende, for at teste hvor mange blogs som 'faldt' i og skrev om det. Jeg er faldet i for jeg syntes, at en reklame med Lana og Prada er en fantastisk idé!

2 kommentarer:

Sine Smed sagde ...

Har godt hørt sangen før, men havde lige glemt den et kort øjeblik. Den er virkelig vanedannede. Tror den kommer til at køre på repeat hele dagen :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Yeah! Den er super lækker og ikke en lyd jeg har hørt før - hun skal nok blive til noget!:)