mandag den 10. oktober 2011

Skulle man mon: skulderlængde



Jeg har et totalt Jo-Jo-forhold til mit hår. Først vil jeg have det langt, så bliver det langt og så vil jeg have det kort (og sundt), så bliver jeg klippet og fortryder og vokser det langt igen. Og sådan har det foregået i over 10 år. Nu er mit hår blevet langt og jeg er kommet i 'mon jeg skulle klippe det'- fasen. Mit hår går til midt på ryggen og jeg overvejer en skulderlængde-frisure ala Leigh Lezark, Olivia Palermo og Cheryl Cole. Hmm tænke tænke...

3 kommentarer:

Bettina sagde ...

haha tror de fleste piger har et jo jo forhold til deres hår :p har jeg også selv, vokser det også langt, så får jeg extensions i, og nu er det klippet i kort page :P
-Bettina

lifeloveandlooks.blogspot.com

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Hehe godt at høre, at jeg ikke er den eneste skitzofrene med hensyn til håret. Reglen må være at finde det der klæder en bedst - ret svært at finde ud af åbenbart:D

Line sagde ...

Det fedt at skifte hår engang imellem. Personligt har jeg over de sidste 5år haft; blondt, rødt, sort og brunt hår, inkl. Hundrede forskellige længder og cuts! Du er ikke alene.
Fed blog du har, måske vil du kunne lide min ;-)
Xo Line
CopenhagenHonesty.blogspot.com