søndag den 17. juli 2011

Hvordan kender man forskel på Mary-Kate og Ashley?

For nyligt kom jeg til at forveksle Mary-Kate og Ashley Olsen og nu har jeg lige opdaget, at jeg ikke er den eneste som kommer til at forveksle dem! UK Daily Mail skrev forleden om Ashley, der stod og røg med en ukendt mand - men det var Mary-Kate. Det har promtet Fashionista.com til at lave en ret god artikel om, hvordan man kan kende forskel på tvillingerne gennem deres outfits.
Ovenstående billede opsummerer det ret godt: Ashley har en mere enkel og romantisk stil, som denne lette blå kjole illustrerer. Hvorimod Mary-Kate har en mere eklektisk stil med mønstre, palietter og mange smykker. Som fx. denne lækre guld palietjakke. Men tjek selv artiklen ud her.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Haha, det problem synes også jeg har haft mange gange :) Så vidt jeg ved er Ashley højere og det hjælper også en gang imellem.
Ellers, tak for linket :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

He he er hun højere - desværre ikke altid til at se med de mega hæle de ofte har på!:D Jeg syntes at artikeln var sjov da den gik ud fra deres personlige stil:)