fredag den 3. juni 2011

Danish Fashion Award: De mindre succesfulde

Jeg er generelt vild med Stines søde 50'er stil, som hun plejer at perfektionere. Men denne gang er looket ikke helt lykkes, da kjolen ikke sidder specielt godt i livet, er i et grimt tyl-stof og i en kedelig babyblå farve.

AQUA-Lene er hot hot hot, men det ved vi godt! Så hun behøver ikke prøve så hårdt på at bevise det. Slet ikke i en læder-heldragt, men et dårligt skridt og mærkelige tilsatte rosetter.

Tan-lines. Behøver jeg sige mere?

Alle billeder er fra Msndk.starlounge.com

3 kommentarer:

Julie sagde ...

Jeg undrer mig så meget over de tan-lines! Hun plejer jo at være über perfektionist og forfængelig! det ser så forfærdeligt ud..

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja hun plejer nemlig at kende vigtigheden af detaljer. Men hun er jo nybagt mor, så kan man nok ikke holde styr på det hele:)

Nim sagde ...

Jeg havde fået syet en anden kjole, som dækkede mine tan-lines, hvis det var mig :-)