søndag den 20. marts 2011

En svanekjole på Katy

Jeg har en del gange i mit liv fået at vide, at jeg ligner Björk (fra hendes storhedstid i 90'erne vælger jeg at tro) og mine veninder syntes at jeg burde anskaffe mig en svanekjole. Og de har da ret! Denne kjole på Katy Perry har et fint svaneprint, og en lignende kjole kunne da være en mulighed (tror dog de have en mere ekstravagant version i tankerne).

NY SØGEFUNKTION:
Jeg har længe tænkt, at jeg burde have en bjælke med kendisser, således at I kunne søge på jeres favorit ynglings/hade-kendis. Det er dog ret tidskrævende at gå tilbage i alle mine gamle indlæg og skrive navnet i etiketten. Så indtil alle gamle indlæg er blevet markeret, kan I søge i den nye søgefunktion til venstre.

4 kommentarer:

Kristiane sagde ...

Man skiller seg ihvertfall ut!:)

Pixels og Poesi sagde ...

fin kjole! ved du hvor den er fra?

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja Kristina:)

BetinApple: Den er fra Emma Cook.

Pixels og Poesi sagde ...

tak Sidsel :D