onsdag den 26. januar 2011

Hvem gør det bedst i Jill Sander?

Jill Sander i to forskellige versioner - en ung og en edgy. Men hvem gør det bedst, Kate Bosworth eller Tilda Swinton?

Tilda Swinton har altid en meget ukonventionel og androgyn stil og i den forstand klæder looket hende. Hun har kombineret den gule lange nederdel med en skjorte og hendes sædvanlige minimale makeup. Hun er sku' cool.

Smukke Kate har valgt en lys limegrøn version af nederdelen, som jeg syntes er en pænere farve end den gule. På perfekt 1990'er stil kombinerer hun nederdelen med en klassisk hvid t-shirt -og det allerbedste: pink læber.

Så vinderen er: Kate Boshworth!

4 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

Jeg må ærligt indrømme at der ikke er nogen af lookene der virkelig siger mig noget, men skal jeg vælge må det blive Kate. Jeg synes farverne er virkelig kedelige til Tilda, hun forsvinder helt, og så synes jeg det var et virkelig kedeligt golden globe outfit.

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja Tilda er lidt 'kedelig', men stadig skæv og helt anderledes og derfor kan jeg godt lige hende. Men Kate vinder klart!

The Fashionphile sagde ...

Ja hun er altså cool og helt sin egen hende Tilda, har ekstrem stor respekt for det! Men er enig i at hvis jeg selv skulle bære et af outfittende skulle det helt klart være Kates :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja Fashionphile - hun er cool - men hvis selv så klart Kate:)