torsdag den 16. december 2010

Hvem gør det bedst? Sarah eller Diane i Chanel

Hvem bærer bedst Chanel? Sarah Michelle Gellar eller Diane Kruger?

Sarah har valgt at kombinere den skønne Chanel kjole med sorte peeptoe pumps, en clutch og diskrete smykker. Håret er løst og krøllet. Jeg syntes at kjolen har mange detaljer og derfor kan jeg godt lide at hun lader kjolen tale for sig selv, med det diskrete tilbehør.

Diane Kruger er jo dronningen af Chanel! Og jeg kan bedre lide udskæringen, uden de små ærmer (eller kan jeg? Kan ikke beslutte mig!).
Men ellers skuffer Diane. De lange støvler med blondestrømpebukserne drukner sammen med den detaljerige kjole og så clasher den hvide Chanel-taske med den guld/sorte kjole. Og den slatne sidefletning gør intet for at hæve niveauet.

Så vinderen er: Sarah Michelle Gellar!

Ingen kommentarer: