fredag den 29. oktober 2010

Demi Moore trodser tiden...


Demi Moores sidste to looks på den røde løber, syntes jeg har været lige i øjet. Ikke noget innovativt eller banebrydende, men hun er simpelthen velklædt og lækker.

Første look, er et efterårs-look vi alle nemt kan kopiere eller allerede rocker: læder-leggings, en lang hvid skjorte og en sort blazer (som faktisk er fra Topshop). Super simpelt.

Andet look er ikke helt så nemt at kopiere, for her ses hun i en meget smuk kjole fra Balmin. I dette tilfælde kan kan vi andre dødelige kun drømme....

4 kommentarer:

Lea sagde ...

Demi trodser tiden og især naturen! Selvfølgelig har hun fået lavet en masse ting, men hun ser stadig fab ud og jeg håber at min krop kommer til at se sådan ud efter 4 børn (...in my dreams...)

Anonym sagde ...

Hej :)
Jeg har de sidste par dage læst dine "artikler" fra det sidste halve år,og ville være fortsat hvis ikke min computer havde drillet, og jeg må sige, at jeg er totalt hooked!
Din blog har det, jeg har manglet i de andre blogge:
Den kæmpe store inspiration fra Hollywood! Det er vildt fedt at se deres gode og dårlige outfits, så man kan lære lidt :)

Tak for en rigtig fed blog :D

MichellesModeslam sagde ...

Jeg er enig, sikke nogle smukke outfits hun beklæder sig med! :-)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Lea: Ja her er det vist passende at sige"I'll have what she's having" - Hvad end hun gør så virker det!

Anonym: Wow tusind tak for det!! Det er så fedt at få tilkendegivelser fra mine læsere - jeg bliver simpelthen så glad! Ja jeg syntes at der var så mange gode udenlandske blogge om Hollywood-stil, at der bestemt manglede en dansk version - er glad for at du bliver inspireret:)

Ja ikke Michelle ...hun har også Rachel Zoe som stylist og hun kan bare et eller andet med stil..