onsdag den 15. september 2010

Olivia Palermo er ikke fejlfri


Ohh how the mighty have fallen....normalt skinner Oliva Palermo i alt hvad hun går i - som den guldske hun altid har haft munden.
Men her er der da to eksempler på, at hun bestemt er ikke fejlfri. For den turkise kjole ligner noget jeg havde i min udklædnings-kasse i 90'erne og den gør bestemt ikke noget godt for hendes figur.

Og hun er måske selv blevet skræmt over, at hun er blevet så kendt ved at "spille" en ulidelig bitch? For hun ser da noget overrasket ud på forsiden af Tatler! Ja Olivia, vi andre er mindst ligeså overrasket over det...

2 kommentarer:

Scarlett sagde ...

Jeg ville godt nok være ked af den forside hvis det var mig! Den er frygtelig - hendes makeup, tøjet, håret, the pose...!

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja tror også at det er en af de dårligste forsider jeg har set! Ugh!