lørdag den 18. september 2010

Leighton Meester 90'er mave


Jeg var teenager i 1990'erne og en af mine ynglings trends var den bare mave - stærkt inspireret af Britney Spears.
Nu er cirkel fuldkommen og den bare mave er tilbage - men ved ikke om jeg er ligeså vild med trenden i anden omgang. Altså trenden er helt udelukket til mig selv, da mit maveskind ikke længere er, som da jeg var 16 år...
Men fungerer den bare mave til Leighton Meester?
Jeg syntes at proportionen i outfittet dårlig - det hele sidder ligesom for stramt. Men måske er min dømmekraft svækket pga. mine 90'er Britney associationer - er det hot eller not?

2 kommentarer:

june... sagde ...

NOT! Jeg tror, at det havde set bedre ud hvis toppen var over-sized?

Men jeg skal heller ikke være med til trenden i anden omgang :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja helt sikkert et bedre look, hvis den var oversized!

Nå så jeg er ikke den eneste der går udenom:D