søndag den 12. september 2010

Willow Smith: Next big (little) thing!

Hun er kun 9 år, men Will Smiths datter Willow Smith er helt sikker 'the next big thing'! Hun har lige fået en pladekontrakt hos Jay-Z - og han opdagede ligeledes Rihanna.
Willow blev 'opdaget' gennem denne sang "Whip My Hair". Og damn den er chatchy - og hendes stemme lyder bestemt ikke som en 9-årig. Og hendes stil er super funky.
Selvfølgelig er det lidt skæmmende, at en 9-årig fremstår så voksen - men hey that's Hollywood. Men prøv at lyt til sangen...

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

gosh hvor er det skræmmende at tænke på hun kun er 9 år.. - Men hendes stil sidder lige i øjet!
- Super fed blog forresten :-))

ciao
/dominyka

Sarah sagde ...

Hun er så skidesød :)
Lillebitte, men med personlig stil og talent. Hun ligner også mr. Smith!
Det er sjovt at begge børn er blevet til noget så hurtigt - men måske også naturligt nok, når nu deres forældre er dem, de er.
Det lyder slet ikke som om hun kun er 9.. Men det er nice.
Håber at hun bliver til noget stort.

- Sarah.

Scarlett sagde ...

tja..med autotune kan alt lade sig gøre :P

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Dom:Ja hendes stil er virkelig lovende! -Og tak!:)

Sarah: Ja med de børns genetiske bagland er det ikke mærkeligt at de er så talentfulde!

Miss Scarlet: Laves det meste pop nu om dage ikke med auto-tune? Gør ikke mig så meget, men selvfølgelig er det lidt snyd:)

Scarlett sagde ...

Jo nemlig - jeg synes bare det er synd at de fleste "artists" skal tjene så mange penge på noget jeg selv kunne synge ved hjælp af denne "fantastiske" opfindelse. Og så er pop musik ikke så meget min musik smag :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Jamen du har ret! Til dels, for hvis det var så 'nemt' ville der jo nok være flere der lavede store pophits (for der tjenes bestemt mange penge på dem!). Jeg er en selverklæret pop-tøs når det kommer til musik - har bare accepteret at jeg har lav musisk intelligens!:D Derfor handler min blog også meget sjælent om musik.

Scarlett sagde ...

Hehe - det er også helt i orden! Alle har forskellig smag i musik - og jeg kan også godt lide nogle pophits. :) Men jeg tror at det nu om dage hellere går op i om pop-artists kan entertain end om de kan synge, og det er nok der det bliver lidt sværere... :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja det går helt sikkert mere ud på om de kan entertaine end synge - Madonna er jo et flagskib for det! Og det ER bestemt ærgeligt - især de 'artister' som er blevet 'skabt' af pladeselskabet - ugh.