tirsdag den 17. august 2010

Jeg vil se en stjerne i Haider Ackermann!






En af mine absolutte ynglings efterårskollektioner 2010 er Haider Ackermanns. Jeg syntes, at det er et stort mysterium, at der ikke er flere kendisser, der går i hans design. Både på gaden og den røde løber.

Har kun set Tilda Swinton i hans design - se indlægget her.

Jeg tror stadig på, at han en dag vil blive hypet op, som Balenciaga og Alexander Wang er blevet det tidligere. Jeg ville f.eks. ikke have noget imod at have den brune lædervest i mit klædeskab!!

Jeg kunne se selvfølgelig se Cate Blanchett i hans kreationer, da hun har en majestætisk holdning og en vis højtidelig aura, som ville passe perfekt til hans kreationer. Men jeg kunne ligeledes se Kate Beckinsale eller selv Olsen Tvillingerne i hans design.

Ingen kommentarer: