søndag den 11. juli 2010

Ugens HOT or NOT

HOT:
Victoria Beckhams Miu Miu kjole i nude og pastel, er super skøn til hende fordi den bløder hendes ellers meget stive udtryk op.
Kjolen er feminin og falder blødt på hendes tynde figur og selv hendes posering og ansigts udtryk, har hun tilpasset kjolen. Hun ser blid og tilgængelige ud. Hun har jo en tendens med at ligne en robot (se her), men her ser hun rigtig dejlig ud.

NOT:
Jeg ville gerne være mere vild med Leighton Meester i denne læder Chanel kjole. For jeg er vild med både læder og Chanel.
Men for det første er det sommer og denne kjole skriger efterår/vinter.
Og for det andet sker der simpelthen alt for meget i dette look. Kjolen er meget iøjefaldende og har allerede en gul kant ved halsen, ærmerne og i bunden. Men hun har tilført både en statement halskæde og armbånd på hvert håndled og klodsede støvletter (som er fede, men ikke her). Man ved jo slet ikke hvor man skal kigge hen, når man ser på hende.

HOT:
Da jeg første gang så denne Givenchy kjole på runway'en for et halvt år siden, var det kærlighed ved første klik på style.com. Den er mørk romantik i en hvid udgave og jeg elsker blondemønsteret ved halsen og de mange lag, som falder så smukt.
Skoene som Kylie Minogue bærer til, er ligeledes enormt lækre og er perfekte til kjolen, da de afspejler lagene fra kjolen. Derudover er det ikke til at fatte at Kylie er over fyrre - damn girl, jeg vil have din hemmelighed!

SO-SO:
Jeg er generelt 'so over' nitter. Jeg fik simpelthen nitte-overload i vinters. Men jeg syntes faktisk at Heidi Klums sorte flagende kjole med nitte-panel ved halsen, tilsat sandaler med nitter, er et lækkert og cool hverdags-look til hende.

Ingen kommentarer: