tirsdag den 1. juni 2010

Ugens HOT or NOT

HOT:
Som jeg har skrevet fornylig, så er Sienna Miller back big time! Alt i dette look fungerer! De sorte cut-out støvler fra Camilla Skovgaard (props til dansk design) er vildt fede, og de er super lækre til den let-skinnende grønne Matthew Williamson kjole med det brune bælte.
Stylingen er ligeledes lige i øjet med de sorte negle på tæerne, koralrøde løber og Brigit Bardot pandehår. Thumps Up!



SO-SO:
Jeg vil gerne kunne lide Lucy Luis blazer-inspirerede kjole, men længden er forkert til hende og allerværst er halsudskæringen. Kjolens design er klassisk og elegant, men jeg syntes at den takkede udskæring ødelægger elegancen fuldstændig. Generelt er looket ret kedeligt og intetsigende og opnår en lunken so-so.

NOT:
Ugh hvem er dog Jessica Simpsons stylist? En fyreseddel burde være i posten til dette individ! Måske kunne denne Victoria Beckham kjole fungere til Jessica i sort. Men i denne farve og størrelse, ligner hun en pølse i skind. En pølse i skind tilført et underligt forklæde vel og mærke. Og hænderne i "forklædet" hjælper bestemt heller ikke på pasformen - og behøver jeg at sige at de sorte pumps er forudsigeligt kedelige?

11 kommentarer:

onslowcrescent sagde ...

Jeg er helt forelsket i Sienna Miller's kjole, den er så fantastisk!! Love it!

XOXO
onslowcrescent

i love sagde ...

særlig brystene til jessic simpson ser forferdelig ut i den kjolen. Hun har nok ikke lært å kjenne sin kropp slik den er nå! Og Sienna Miller ser fantastisk ut!! Er veldig glag i bloggen din! Selv om jeg ikke alltid kommenterer leser jeg med stor interesse! :)


<<<3 iifashion.blogspot.com

BRUUN by BRUUN sagde ...

Sienna er GORGEOUS ! :-) Goddess-like !

Giver dig helt ret med VB kjolen - desuden får hun meget uklædelige skuldre - den model er no-go for hende !

/Linda

Lea sagde ...

Stakkels Jess. Det er som om at hun ikke har forstået at hun ikke længere er lige så tynd som i de "gode" gamle Dukes of Hazzard dage...
Synes ofte at hun har kjoler på, hvor det ligner, at hun eksploderer, hvis hun trækker vejret.

Jessica, der er ikke noget hottere end kvinder med former. Der er ingen grund til at presse sig selv ned i en forkert kjole i en alt for lille størrelse. Work it, for fanden!

ida sagde ...

Hej
Jeg synes du fortjener et klap på skulderen for din blog.
Derfor har jeg givet dig denne BEAUTIFUL BLOGGER AWARD.
Læs mere om den på min blog:
http://by-idar.blogspot.com/
- ida r

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Onslowcrescent: Ja jeg er også forårsforelsket i denne kjole - selvom den er fra efterårskollektionen.

i Love: Tusind tak - det varmer sååå meget - glemmer nogen gange at jeg faktisk har læsere, så når du skriver dette bliver jeg så glad!:)

Bruun By Bruun: Ja hvorfor bærer denne kjole, når så meget af kjolen som slet ikke klæder hende?

Lea: Nej hun skulle virkelig se på Fx Kate Winslet og Scarlet Johansson for de ser jo super smukke ud med deres kurver. Tror bare ikke at hun har fattet at hun er i den "kategori".

idr r: Tusind tak for awarden! Jeg har fået en lignende award før: http://modeogmyter.blogspot.com/2010/01/and-arward-goes-tome.html. Men bliver ALTID så glad!!!

Emma Sofie sagde ...

en blog med gosip! i like it :)

isabella Thordsen sagde ...

wow, en lækker blog!
/Isabella

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Mange tak piger!!:)

Ann-Sophie sagde ...

Ej, altså Sidsel. Normalt går jeg i en stor bue udenom når Jim Lyngvild o.lign rangerer kendissers tøj, men du gør det altså godt. Hvad giver du mit SATC2 outfit fra igår? Hot or Not? ;)

www.udtryk.wordpress.com

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Det er jeg glad for at høre Ann-Sofie! Og jeg siger ikke nej til en udfordring, så min bedømmelse kan ses i dit kommentarfelt til indlægget!:)