mandag den 21. juni 2010

Der var engang en prinsesse...








Jeg er ikke særlig royal eller har drømmen om et hvidt bryllup, men jeg må sige at Kronprinsesse Victorias bryllup var som taget ud af et eventyr, og jeg endte med at hengive mig til romantikken. Især fordi de så SÅ forelskede ud...
Bryllupskjolen var klassisk skandinavisk design; enkelt og elegant. Den sad rigtig smukt på hendes figur og den store guldkrone var et perfekt modspil til det enkle design og indrammede hendes kønne og forelskede ansigt.
Som vanen tro repræsenterede Mary Danmark, og det gjorde hun godt med en lavendelblå kjole med beige blondedetaljer ved halsen. Kongehuset overlever fordi de giver så store drømme og eventyr, så selv en kyniker må overgive sig (mig).

Kilde: Billedbladet.dk

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Og det er fantastisk at der er plads til romantik og eventyr i 2010. Jeg er fan!

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja man kan ikke lade være med at blive en smule fascineret af dette "real life fairytale"! Meget smukt og romantisk.