onsdag den 19. maj 2010

Ugens HOT or NOT

HOT:
Jeg troede at jeg var fuldstædig ovre palietter, men til min overaskelse var jeg vild med Kate Bickensales kjole og nu Marion Cotillards buksedragt. Jeg syntes at buksedragten er så smuk og den sidder virkelig godt på hende (modsat alle de buksedragter man ser på Tyra Banks!). Den har en rigtig sød hjerteformet udskæring og er blevet stylet perfekt med Stella McCartney sandaler og sorte perler. Fransk elegance når det er bedst!


SO-SO:
Keri Russels kjole, som er en fed kombination af en trenchcoat og kjole, klæder hendes afslappede stil. Normalt er jeg ikke en stor fan af hvide sko, men til denne grå kjole fungerer de faktisk rigtig fint. Eneste minus er hendes hår, som enten skulle være mere skødeløst eller mere elegant - lige nu er det er underlig mellemting. Men hun ser nu sød ud!


NOT:
Man skulle ikke tro at Jennifer Lopez og Prada kunne være sådan en dårlig kombination, men det er det! Alt ved looket fungerer egentligt: det skrabede hår, de fede solbriller, de brune nuancer og de søde ballerinaer.
Men en enkelt detalje, nemlig længden på kjolen, ødelægger ALT. Hun ligner en lille pige, som har taget sin mors kjole på. Den gyldne regl om pasform er blevet overtrådt igen - plejer ellers at være Jessica Simpson som overtræder denne regl.

2 kommentarer:

Olivia sagde ...

jeg er enig :D

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Det er jeg glad for!:)