mandag den 10. maj 2010

Ugens HOT eller NOT

SO-SO:
Sarah Jessica Parkers er her klædt i Stella McCartney, og siden jeg så denne palietsweater på runway'en har jeg ønsket at se den 'live' på den røde løber.
Og her kommer det store øjeblik så og jeg kan ikke lade være med at blive lidt skuffet. Trods de virkelig gode ' Stella'- betingelser.
Jeg ville ønske hun havde stylet sweateren mere glamourøst, og kombineret den med opsat skrabet hår og en lækker clutch. Eller at hun i det mindste havde smøget ærmerne lidt mere op.

NOT:
Jeg syntes egentlig at det er befriende at Katy Perry, har en farverig og larmende tøjstil, men det betyder ikke, at jeg syntes at det er kønt. Som f.eks. denne neonlysende kjole der skriger: 'Se på MIG allesammen!' Jo jo vi skal nok se på dig Katy...

HOT:
Der er intet nyt eller anderledes ved Nicole Ritchies boho-look, men dejlig ser hun ud. Hun er her i en klassisk Missoni kjole, kombineret med en masse farverige 1970'er smykker, incl. et smukt hovedsmykke fra hendes egen smykkekollektion. Bohemian chic udført til perfektion!

4 kommentarer:

AM sagde ...

Aij hvad sker der for Katy Perry? "hmm er blevet inviteret til the Met Costume Institute Gala, så tror lige jeg skruer op for lyset"...tsk tsk den fjolle :)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ha ha ja hun der fik hun virkelig en 'lys idé. Nej lys-dioder og tøj burde bare ikke kombineres:)

Ms Confashion sagde ...

Nåååh, der er lysdioder i... troede, der var noget galt med øjnene! Wow, hvor... specielt... og weird...!

Ved ik, heeeeeelt med SJP, synes faktisk det er rart hun ikke er skruet helt op til pep og alligevel ser sød og semi-fancy ud :-D

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja rimelig wierd - og ikke kønt ha ha!
Ja måske var jeg lidt for hård mod SJP - hun ser jo dejlig ud! Jeg har måske generelt bare for høje forventninger til hende:)