mandag den 22. marts 2010

Ugens HOT or NOT

NOT:
For det første har jeg bare en fornemmelse af at Katherine Heigl er ret irriterende som person. Jeg har absolut intet at have det i, men derfor kan man godt have en fornemmelse alligevel...
Derudover klæder blondt hår hende, mange gange bedre end brunt. Og tilsidst så er denne kjoles farve rædsom og stoffet endnu rædsommere - ugh!


SO-SO:
Jeg så Kirsten Stewart i Jay Leno og hun er jo en super kejtet teenager, hvilket er ret sødt. Hun virker ofte mobset, men jeg tror bare at hun er teenager-genert: Jeg er utilpas, men jeg VIL ikke vise det!
Hun har den mest fantastiske elfenbenshud, som er virkelig smuk til hendes mørke hår. Så fra dette gode udgangspunkt, så er denne 'rock-chic' kernelæder kjole bare rigtig cool og anderledes. Og den sidder godt på hendes slanke figur.
Det der dog trækker ned er hendes svenskerhår og kedelige sko, som jeg slet ikke syntes matcher til kjolen. Men hun er stadig foxy!


HOT:
Keira Knightley har en tendens til at se frygtelig benet ud, men til denne lange kjole, passer hendes slanke figur perfekt. Kjolen har en lidt kinesisk vibe, med dens små ærmer og dens silketryk, og jeg syntes at hun ser majestætisk og smuk ud i kjolen. Ikke det vilde mode-statement, men enkelt og lækkert.

Ingen kommentarer: