mandag den 8. marts 2010

Ugens HOT or NOT

HOT:
Fergies stil plejer at minde mig om Beyonces stil: way over the top. Men selvom der er mange ting kørende på én gang i Fergies look, så komplimenterer faverne hinanden rigtig godt, og derfor fungerer hele looket rigtig godt.
De hvide jeans, sammen med den grå kappelignende jakke, og kernelædertaksen er en rigtig cool kombination. Og prikken over det berømte i, er selvfølgelig hatten, som er too cool for school.

NOT:
Mena Surari viser her hvor vigtig styling er. Kjolen er faktisk rigtig sød; farven og blomsterapplikationerne er lige i øjet. Meeeeeen håret. Åh Gud håret er jo en katastrofe. Hvad hulen skal det forstille at ligne? Det ser ud som om, at hun har en død kat på hovedet - og jeg tror ikke, at det var look hun gik efter (!).
Skoene passer heller ikke til kjolen - alt for sikkert at vælge et par sorte pumps til en lyserød kjole. Så trods den søde kjole, er det overordende indtryk: NOT.

HOT:
I sidste uge havde jeg Kelly Osbourne på NOT-listen, selvom jeg gerne ville kunne lide hendes lidt skæve look. Denne gang komme hun på HOT-listen. Jeg kan godt lide at hun tager chancer og leger med moden. Som hendes syrenfarvede hår. Den blomstrede forårskjole kombineret med en kort lædejakke er ret cute. Jeg er lidt i tvivl om sokkerne i platauskoene, da hun får lidt korte ben, men det jeg kan godt lide at hun tager chancer, så det overser jeg, så hun kan blive på HOT-listen.


SO-SO (næsten HOT): Jeg er vild med Carey Mulligans gule kjole. Gul er en rigtig svær farve at bærer, og hun bærer den med bravour. Hendes korte "Mia Farrow i Rose Marys Baby" hår, som er bleget lyst, er noget af det sødste og cooleste jeg har set på den røde løber i lang tid. På minussiden er dog skoene, som jeg mener er for voldsomme og klodsede til den søde sommerkjole. Men generelt ser hun skøn ud.

Ingen kommentarer: