mandag den 1. marts 2010

Ugens HOT or NOT

HOT:
Jeg er vild med Nicole Ritchies bohemian stil, især fordi jeg for sådan nogle dejlige forårsfornemmelser. Men jeg er allermest vild med den seje hat. Jeg tror, at hatte virkelig vil slå igennem til sommer. Når jeg ser Ritchies hat, for jeg lyst til at skaffe min helt egen. Er ligeledes vild med smilet - hun ser ægte glad ud her.


SO-SO:
Anne Hathaway er altid en gudinde på den røde løber (med stor hjælp fra Rachel Zoe), og der er mange elementer, der fungerer i dette outfit; Den gyldne palietfarve, der mather skønt til hendes hår og teint, det indbyggede korset, som giver en sexet lille talje, og det halvdraperede look.
Men der er et eller andet ved pasformen, som ikke tiltaler mig. Jeg syntes at forskellen mellem hofte og talje er for voldsomt - den er tydeligvis fremhævet af kjolens form. Hendes hofte område ser for stor ud i forhold til taljen - og jeg er heller ikke helt sikker på længden.
Men jeg tror ligeledes, at jeg er så hård mod Anne, fordi jeg har så høje forventninger til hende.




NOT:
Realitystjernen Kim Kardashian er vild med hendes flotte kurver - med god grund.
Men sammen med hendes kurver og lange krøllede hår, bliver denne kjole altså for trashy og uelegant. At sige et hun ligner en, som skulle stå på et hjørne, ville tilgengæld være uelegant af mig, så det gør jeg ikke. Men istedet, at det er utroligt at noget så dyrt, kan se så billigt ud.

Ingen kommentarer: