mandag den 22. marts 2010

Min nye vintagehat

Jeg har ikke så mange personlige indlæg på bloggen, da jeg har valgt at lave en blog, som primært har temaet 'mode og celebrities'.
Men det gode ved at have en blog er jo, at man kan skrive om præcist det man har lyst til.
Så jeg ville lige vise jer min nye fendorahat, som jeg købte i genbrugen på jagtvej nr. 199 til 100 kr. Jeg tror på hatte her til sommer, så nu er jeg klar til at iklæde mig en sommerkjole, deminjakke og min nye hat. Nu mangler jeg bare at vejret er enig.
P.S. Hatten er beige. Men jeg valgte at gøre billederne sort/hvid, da jeg ikke havde fået make-up på og i min alder er det nødvendigt:)

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Jeg synes der er alt for få kvinder, der går med hat :-)
Det giver bare noget ekstra, og fint ser det jo ud.

http://fash-splash.blogspot.com/

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Ja jeg er enig - men venter til solen begynder at skinne, så at min hat har en funktion; at give skygge. Både kvinder og mænd burde gå mere med hat!:)