onsdag den 17. marts 2010

Inspiration: Nude og rosa nuancer

Sarah Jessica Parker, Julianne Moore og Jennifer Aniston viser os, hvordan man bærer nude og rosa nuancer. En af mine bedste køb sidste år var min hvide Zara blazer, som jeg købte på udsalg i Barcelona i sommers. Indtil nu har jeg brugt den til at bryde et sort 'rock-chick' -look op, men til sommer vil jeg bruge den sammen med nude shorts og en hvid t-shirt. Og en masse sølvsmykker.
Jeg er dog lidt skuffet over Parkers valg af sorte pumps til dette outfit- Carrie ville helt sikkert have valgt nogle mere fantastiske sko til.
Rødt hår og rosa farver er et skønt mix - igen skuffer skoene dog. Hvis jeg havde mange penge ville altid købe 'fabulous shoes' - og mange af dem!

Hvor er det bare skønt at se Jennifer i noget andet end sort. Denne halvt-draperede gudindekjole er skøn til hendes solbrændte California-tan, blå øjne og honningfarvede hår. Guldarmbåndene giver det ekstra touch, som Jennifer har brug for, så hun forbliver elegant og ikke kedelig.

Ingen kommentarer: