mandag den 18. januar 2010

Ugens HOT or NOT

SO-SO:
Jeg elskede serien 'Felicity', da den kørte (hvem sagde Ben - mums)og jeg var vild med, at karakteren Felicity altid var meget underspillet og casual klædt, da det virkede meget realistisk og passede figuren.
Det virker som om Kerri Russels egen tøjstil, ikke er så langt fra Felicity-figuren: afslappet og casual. Jeg er faktisk ret vild med den tailored minimalistiske stil, og jeg er ret vild med de funky sko og øreringe. Jeg syntes dog stadig at der mangler noget 'ekstra' - måske at håret var løst?


NOT:
Jessica Simpson er en 'repeat offender' når det gælder om, at klæde sig dårligt ud fra hendes figur. Hun skal helt sikkert fremvise hendes skønne kurver, men her er brysterne altså presset til det yderste. Det skriger : "Ja jeg har kurver - prøv bare at se mine bryster!!!". Hun burde skæve til Selma Hayek og Kate Winslet, der er to fabelagtige kvinder, som bærer deres kurver med bravour.

HOT:
Jennifer Connelly har være stil-ambassadør for Balanciaga i godt stykke tid nu, og hun gør det fremragende. Her giver hun os alle nogle gode forårstips til vores gardarobe: Farverigt flagende miniskørt, tilsat en blazer og chunky plateau-sandaler i en lys farve. Derudover er jeg totalt misundelig på hendes mørke flotte øjenbryn, der indrammer hendes ansigt så smukt.

Ingen kommentarer: