onsdag den 6. januar 2010

Project Runway sæson 7

Jeg følger altid Project Runway på nettet (surfthechannel.com) - har ikke tålmodighed til at vente til at de bliver sendt i dansk tv. Syvende sæson starter i USA d. 14 januar og jeg håber virkelig at de har valgt bedre talenter end sæson 6 (sendes i DK i denne uge). Jeg vil ikke afsløre for meget af sæson 6 for jer der ikke har set den - men forvent ikke originalitet eller æstetisk design.

Denne promo for sæson 7 gør at jeg bliver lidt skeptisk - de skal huske, at det primært handler om DESIGN og ideer og sekundært reality-tv (drama!). Nicole Ritchi bliver en gæstedommer i denne sæson og jeg glæder mig til at høre om hun har noget fornuftigt at sige - hendes stil de sidste par år har jo været super lækker.

Jeg kan ligeledes anbefale at chekke både den canadiske og australske Project Runway på surfthechannel.com - Iman er for sej i den canadiske version!

Ingen kommentarer: