mandag den 21. december 2009

Ugens HOT or NOT

HOT:
Jeg syntes at Kiera Knightly ser super skøn ud i dette sorte outfit. En palietkjole med en slags fiskenet-detalje ved halsen og en blomst ved kavalergangen. Normalt jeg jeg ikke meget for store fake-blomster tilsat kjoler (med mindre det er på Carrie Bradshaw), men her fungerer det fint som en måde, at bryde alt det sorte på.



NOT:
Sort kort kjole sat sammen med leopardstøvler kræver en rigtig god styling, så det ikke ser for trashy ud. Det lykkes ikke for Leighton Meester. Mørke øjne og mørke læber OG stort hår er et kindeæg af overdrivelse: hele tre ting på én gang. Man må vælge imellem dem, for tilsammen med kjolen og støvlerne, bliver det for meget af det gode.



NOT:
Jeg har tidligere haft Lindsay Lohan på min NOT-liste, men jeg kan simpelthen ikke lade være. Hun prøver tydeligvis at være med på fashion-beatet, men hun fejler gang på gang. De sorte iturevne strømpebukser matcher ikke med den sarte blå kjole, og den sarte blå kjole matcher ikke med nittestilletterne. Og det gule fake hår passer ingen steder hen - andet end i skraldespanden.



HOT:
Jeg er ofte begejstret for Kate Hudsons casual tøjstil og dette outfit er ingen undtaglse. Hun viser med bravour, hvordan man kan bærer en leopardplettet buksedragt. Med lækre sølvpumps og en stilfuld og elegant jakke. Oveni hatten; et skønt smil - yes!

Ingen kommentarer: