søndag den 6. december 2009

Ugens HOT or NOT

Jeg elsker at Jessica Simpson ikke længere presser sig selv ned i en størrelse 32 (med mindre at vi ser en stort vægttab snart og overskriften 'Hvordan jeg tabte 15 kg på 3 uger!'), men her er hun altså blevet smittet at Britney jeg-går-i-forkerte-kjoler-til-min-figur feberen. Palietter lægger et ekstra lag på kroppen og de horizontale striber klæder heller ikke mange, når de forekommer på en kort tætsiddende kjole.
Makeuppen er ligeledes for voldsom - hun prøver simpelthen for meget.


Dette billede af Taylor Momsen er taget på settet af Gossip Girl, så dette lækre outfit er takket være nogle gode stylister. De bløde lag af de to sweatre og de blå russkind støvletter er bare super dejlig kombination. Sammen med løse krøller, en slasket taske, minimal makeup og vupti - sådan er sådan jeg gerne vil se ud om vinteren.
Med inspiration fra Momsen ,vil jeg tilsætte min oversize cardigan med en stor lynlås til min læderjakke, som kompensation for en vinterjakke.
Christina Ricci så jeg sidst i en helt forfærdelig vareulv gyserfilm, men her er hun langt fra forfærdelig. Jeg leder selv efter en rød kjole, men har endnu ikke fundet en værdig kandidat. Hvis jeg havde Ritcis tøjbudget ville jeg bestemt invistere i denne skønhed.
Jeg er vild med bordeaux farven og måden hvorpå kjolen fremhæver hendes figur uden at se slutty ud (pay attention Britney og Jessica!).
Skoene syntes jeg dog er lidt for klodsede og store til kjolen - men det vælger jeg at se bort fra, fordi makeuppen passer perfekt til kjolen.


Jennifer Garner har aldrig været en der tager de store chancer på den røde løber. Her spiller hun dog alt for sikker - tenderende til det meget kedelige.
En sort pencilskirt og en hvid top kan aldrig gå helt galt, men jeg ville dog ønske at nederdelens længde gik til knæene eller at den sad meget strammere. Det hele er for løst og hun ser mere konet end hot ud. Hvis hun i det mindste gik lidt amok med skoene - der er så mange fede vilde sko der ude- men nej, et par kedelige pumps. Gaaaaab...

Ingen kommentarer: