tirsdag den 15. december 2009

Noget godt til huden: A-vitamin maske og SPF.

Sidst jeg var i Illum havde de denne Beauté Pacifique intensiv Vitamin A maske på tilbud, sat ned fra 400 kr til 200 kr.
I min ungdom var min hud lækker ren og ferskenagtig, men da jeg var omkring 24 år fik jeg pludselig voksenakne. Det var højst sandsynlig pga. hormonelle forandringer, grundet at jeg gik af og på p-piller. Så er godt råd: gå kun på og af p-piller med omtanke, da det kan ødelægge din hud.
Nu har min hud faldet nogenlunde til ro igen (får dog stadigvæk bumser nu og da), men jeg har stadig mærker efter bumserne. Denne maske skulle hjælpe mod ar og strækmærker (og rynker selvfølgelig) og jeg har læst gode ting om A-vitamin for huden.
Har brugt masken om natten siden lørdag og føler faktisk at den er god for min hud. Nu krydser jeg fingre for at den faktisk kan hjælpe på mine ar. Mine ar er ike voldsomme og kan sagtens dækkes af mineral pudder, men smuk hud er jo det første man ser på et menneske.


Som ansigtscreme har jeg købt denne i Vichy creme med UV og SPF 15. Er ret glad for Vichy, da deres cremer er meget lette og det føles rigtig godt for min hud, da den skal have fugt, men ikke kan tåle en fedtet creme.

Ingen kommentarer: