lørdag den 28. november 2009

Smykkeskrin og nyt monki pandebånd



Jeg er vild med smykker - det er den perfekte måde at personliggøre et outfit. Dette er kun et udsnit af min smykkesamling. Meget er fra highstreetbutikker og loppemarkeder - engang var det store plastikperler jeg gik efter, men nu er det similisten.
Så har jeg ligeledes skaffet mig et Monki pandebånd, så jeg er klar til når minusgraderne kommer i næste uge.
Nu skal jeg til at gøre mig klar til i aften - jeg skal bl.a. fejre at jeg har fået en forhåndsgodkendelse for mit speciale. Jeg havde en dybtliggende (åndsvag) angst for at dumpe, så nu er jeg glad!

4 kommentarer:

Birdhouse sagde ...

Jeg ELSKER dine vintage, store ringe. ååååh, mine fingre hungrer efter kæmpe smykker!

Sidsel sagde ...

Hej Birdhouse.

Jeg opdager først nu, at folk har kommenteret på mine ældre indlæg - vil ellers meget gerne svare når folk er så søde at skrive.

Jeg eeelsker også store vintage ringe - kan slet ikke få nok!

Malou sagde ...

Er man så heldig at den store gule ring ikke er vintage? Fås den i butikkerne?

MVH
Malou

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Hej Malou
Den store gule ring fandt jeg i Gina Trigot sat ned til 15 kr - den er lavet af plastik og har zebrastriber på siden:) Så måske du kan finde noget lignende i GT?